روکش پرسلن یا لمینیت

روکش های چینی پوسته های نازکی از پرسلن هستند که برای قرار گرفتن در جلوی دندان ها ، برای بهبود رنگ دندان یا شکل دندان طراحی شده اند. پرسلن به دلیل ماهیت خود شکننده است ، اما هنگامی که به ساختار دندان متصل شود به طور فزاینده ای قوی می شود. اگرچه به اندازه سفید کننده محافظه کارانه نیست ، لمینت های چینی هنوز نسبت به بسیاری از روشهای دیگر که در گذشته برای بهبود زیبایی شناسی دندان انجام شده اند ، محافظه کارتر هستند.

طرفداران
لمینیت های پرسلن در بهبود زیبایی بینی دندان دارای چندین مزیت عمده نسبت به سایر تکنیک های اتصال دهنده هستند. مهمترین و مهمتر از همه ، ورقه ورقه های چینی از لکه مقاوم هستند. لازم نیست نگران تغییر رنگ در طول سالها باشید و به دلیل سطح چینی صاف ، هر لکه ای که رخ می دهد ، به داخل چینی نفوذ نمی کند و به راحتی از بین می رود. همچنین چینی به روشی که نور را نشان می دهد بسیار شبیه به مینا است. مینای دندان شفاف است و به آن اجازه می دهد تا نور به درون آن نفوذ کند تا اینکه به ساختار داخلی غیر قابل تنظیم دندان برسد ، که این امر منعکس کننده نور برگشتی است. پرسلن اجازه می دهد تا نور به روشی مشابه نفوذ کند. این پروکلن تا زمانی که سیمان رزین یا ساختار دندان داخلی برخورد نکند ، عبور می کند و در این مرحله نور بازگردد. سرانجام لمینت های چینی بسیار متنوع هستند. از آنها می توان به جای درمان جزئی ارتودنسی برای اصلاح چرخش های جزئی ، شکاف ها یا عدم سوء استفاده استفاده کرد. همچنین می توان از آنها برای ماسک کردن دندانهای بسیار تغییر رنگ از کانالهای ریشه ، پرهای قدیمی تر تا رنگ آمیزی شدید تتراسایکلین استفاده کرد. به طور کلی می توان از آنها برای اصلاح تقریباً هرگونه نقص جزئی دندان استفاده کرد.

منفی
همانطور که گفته شد ، لمینت های چینی به اندازه سفید کننده ها محافظه کار نیستند. برای انجام صحیح ، مقدار مشخصی از ساختار دندان نیاز به برش دارد. مقدار آن متفاوت است اما معمولاً نصف تا دو سوم کاهش میلی متر است. این ضخامت معمول یک ورقه ورقه چینی است. اگرچه دندانپزشکی وجود دارد که لمینیت ها را بدون دندان کاهش می دهد ، اما برای حفظ لثه های سالم در اطراف دندان ، کاهش آن ضروری است. کاهش دندان همچنین مانع از چربی شدن پوست و یا ظاهراً حجیم می شود. لمینت ها معمولاً شامل دو مراجعه هستند و پس از اتصال ، حساسیت طولانی مدت ناشی از کاهش دندان معمولاً از بین می رود. نقطه ضعف دیگر هزینه است. از آنجا که آنها روشهای زیبایی محسوب می شوند ، بیمه دندانپزشکی معمولاً هزینه را پوشش نمی دهد. هزینه یک لمینت بر اساس منطقه جغرافیایی متفاوت است ، اما به طور معمول هرکدام نزدیک به هزار دلار هزینه خواهد داشت. لمینیت ها ، هنگام انجام کار ، معمولاً شامل چندین دندان می شوند. بنابراین ، قرار دادن ورقه های چینی ، برای بسیاری از افراد گران قیمت است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد